• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Zwroty i reklamacje

Zadbaj o to, by jasno i dokładnie wyjaśnić klientom sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji.

Moduł możesz edytować w zakładce Wygląd i treści> Strony informacyjne> Zwroty i reklamacje

_____________________________________________________________________________________________________________________

 

Zwrot towaru: 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy wypełnij na tej stronie formularz zwrotu.

Odeślij pełnowartościowy produkt do naszej siedziby wraz z dokumentem zakupu na adres:

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21, 50-202 Wrocław

O statusie zwrotu poinformujemy Cię mailowo w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 601000000

 

Reklamacje: 

Jeżeli chcesz złożyć reklamację wypełnij na tej stronie: formularz reklamacyjny

Odeślij kompletny produkt do naszej siedziby wraz z dokumentem zakupu na adres:

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21, 50-202 Wrocław

Informacje o statusie reklamacji otrzymasz na adres mailowy podany przy zakupie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 601000000